Jobbhelg

Såhär otaggad var jag på jobbhelg i fredags eftermiddag. Låg alltså i sängen och räknade minuterna tills jag började. Men när jag väl var där så blev det bättre. Allt gick så jäkla bra så jag är väldigt nöjd. I lördags jobbade jag 12 timmar i sträck, så var lagom sliten när jag jobbade igår också. 
Men idag mina vänner så jobbade jag bara fyra timmar så slutade vid lunch. OCH SOLEN SKEN. Lyx. Gick hem och åt, vek in kläderna jag tvättade förra veckan som legat i tvättkorgen och blivit skrynkliga, och sen sminkade jag mig. Har känt mig så ofräsch de senaste dagarna när man är osminkad och har jobbkläder jämt. 
 
Imorgon jobbar jag likadant som idag och sen har jag ett kvällspass på onsdag innan tre dagars ledighet. Ni förstår inte min längtan. Felicia kommer hit och så ska vi förmodligen till Sälen på fredag. Kommer bli så kul!
 
OCH FÖRRESTEN, jag, Linnéa och Felicia köpte biljetter till Beyoncé idag!!! Så himla sjukt, har så mycket roligt att se fram emot så kan knappt bärga mig!
Publicerat i Livet