Nystart

Hallå! Är ni kvar?! 
 
Här har det ju dammat igen helt... Men det ska det bli ändring på! Jag tänkte att idag, första september, så ska jag tametusan börja blogga igen. Börja om lite liksom. 
 
Tänker dock att jag ska slänga in lite bilder från studenten, bal och början av sommaren. Har inte dokumenterat ett dugg resten av sommaren. Inte så konstigt då jag jobbat konstant i och för sig, men kan visa lite iallafall. Sen kör vi från nutid. 
 
Vill iallafall berätta att jag håller på att flytta till Örebro. Eller har väl typ redan gjort det, men är hemma en sväng igen nu. Saker och ting löste sig mellan mig och Mattias (ifall några av er vet att vi gjorde slut en sväng) så jag flyttar ner till honom. Jag håller på och söker jobb där just nu så vi får väl se hur det går. Blir det inget jobb inom snar framtid så kanske jag hänger i Älvdalen och jobbar på hotellet sålänge. Jobbade där hela sommaren så kanske kan få ihop lite timmar där om jag vill och har tur. 
 
Men nog om det. Studenten var underbar, balen likaså och direkt efter studenten drog jag och Felicia till Stockholm och gick på Summerburst, vilket var A-MA-ZING. Bland det bästa jag gjort. Sen har sommaren bestått av jobb jobb jobb och massa regn. Så det gör inte så mycket att jag inte hunnit göra något annat. Hann med en dag på Leksand Sommarland, en kväll på Dansbandsveckan, tre kvällar på Classic Car Week, en kväll av Musik & Motorfestivalen och en vända till Liseberg nu på slutet, men det är väl det. 
 
Jag återkommer imorgon med lite bilder och så. Nu ska jag slå på en film. Ha det så bra sålänge!
 
Publicerat i Livet
#1 / / Katie:

Kul att du börjat blogga igen Amanda =D

Svar: Tack så mycket! :D
Amanda Johansson