New glasses

Hej på er!
Just nu sitter jag och äter en väldigt sen frukost. Jag gick upp vid klockan nio imorse för att åka till optikern och fixa nya glasögon, sen när jag kom hem har jag beställt tågbiljett tills imorgon och pratat med Matilda som kom hem en sväng. Och nu sitter jag här. Jag tänkte alldeles strax gå ut och måla klart min sminkbänk jag började slipa och göra i ordning förra sommaren, men som jag inte kommit längre på förrän nu. Så idag blir den förhoppningsvis klar. 
 
Sen ska jag börja packa då jag åker till Mora redan ikväll för att sova hos mamma. Tåget går nämligen halv sju imorgon bitti till Örebro så det är lika bra att sova på det närmaste stället. Sen ska jag slå in lite presenter till Mattias som fyller år på lördag och försöka komma på hur jag ska få med mig dem i väskan på bästa sätt. Lite ömtåliga grejer nämligen. 
 
Här kan ni få se vilka glasögon jag beställde. Jag valde mellan ett par i guld eller svart och röd. Men det blir faktiskt de svartröda. Tyckte de var sååå snygga. Bilderna blev lite dåliga men i verkligheten är de så fina. Nu är det ju förvisso inte glas i de svartröda på bilden, för jag fick bara prova bågarna en snabbis då det var en beställning på dem. Men man ser ju ändå hur fina de är hihi. Har tröttnat så sjukt mycket på mina gamla så är supertaggad på att faktiskt börja använda glasögon till vardags igen. 
 
Publicerat i Livet