Materiell lycka

Hej allihopa! Igår följde jag med Mattias och hans kompis för att de skulle köpa massa grejer. Vi åkte bland annat till City Gross, och jag som aldrig varit där tidigare blev helt överlycklig när jag såg deras USA-hylla med bara amerikanska produkter.
Det här var det jag blev mest glad över. Swiss Miss-chokladen, alltså!! Anledningen till min lycka var för att jag har sett i en video för fem år sen att Michelle Phan använde chokladpulvret till bronzer, så på så vis kände jag igen förpackningen. Reese's har jag sett finns på Hemmakväll så var inte lika over my mind över det, men hade aldrig ätit det så det fick också följa med. Sen såg jag häromdagen i en video Anty hade gjort på Youtube att Hershey's Cookies 'n' Creme var to die for, så fick lov att prova den med. Ska tydligen vara drömmen om man gillar Oreo's kakorna.
Såhär ser det iallafall ut. Ser ni hur gott det ser ut eller?! Det är nog den bästa varma chokladen jag druckit, om man inte jämför med hemgjord såklart. Jag blandade till och med med vatten och ändå var den delicious. Kom på efter att tag att vi hade sprutgrädde så då blev det top notch. 
HÄÄÄÄR kan ni få kika på videon jag pratade om, om ni vill.