De senaste dagarna

God morgon! 
Har varit lite tunt med inlägg de senaste dagarna, så jag tänkte berätta vad jag har haft för mig.
 
I torsdags och fredags så har jag haft praktik på en skola i klasserna F-3 för att se och känna efter ifall det kan vara ett alternativ att plugga till i höst. Planen är att plugga upp vissa ämnen i vår på Komvux som vi inte hade möjlighet eller fick läsa på gymnasiet. Jag har dock inte riktigt bestämt mig vad jag vill bli som sagt. Jag vet bara att jag inte vill jobba inom restaurang resten av mitt liv och lär då göra något åt det. 
Hur som helst. Jag var på praktik två dagar, sen hade Mattias haft tenta i fredags som vi skulle "fira" efteråt. Så igår var vi väldigt trötta och beställde onlinepizza och såg alla Hangover-filmerna. Riktigt roliga faktiskt.
 
Idag ska vi göra tråkiga saker som att handla, städa, laga mat osv. Tänker dock köpa bullar eftersom det ändå är kanelbullens dag idag.
Publicerat i Livet