Fika x2

Igår var en så himla tråkig dag. Vädermässigt alltså. Grått och regnigt, plus att det var måndag till råga på allt. Jag tog en fika med pappa Jesper på Morins och hade lite catch-up time med honom eftersom vi ses så sällan. Sen hade jag och Anna-Lotta bestämt att vi skulle till Mora när hon slutade skolan och fika också. Pappa Jesper sa att "ja eftersom det är så tråkigt väder och tråkig värld vi lever i så tycker jag du kan åka och fika galet i Mora och skjuta upp att som går att skjuta upp tills imorgon". Bästa jag hört. Så det var exakt vad jag gjorde. Felicia gjorde även mig och Lotta sällskap i Mora. Mysdag deluxe med andra ord. 
 
Idag har det inte blivit många saker gjorda. Har tvättat kläder och legat i sängen och börjat kika på julklappar åt folk. Men inte mer än så. Imorgon jobbar jag 8-16. Otaggad. Men med det sagt så ska jag tömma torktumlaren en sista gång och sen blir det nog en film tills det är sovdags. Ha en fortsatt bra kväll!
Publicerat i Livet