Den senaste veckan genom mobilen

I tisdags förra veckan så började jag och Linnéa dagen med bananpannkakor och filmen 27 dresses. Sen skulle jag iväg till Mora för att vittna på en rättegång om en grej som hände innan studenten. Var sjukt nervös men hade Felicia med som stöd. Det gick bra iallafall och var väldigt skönt att få det gjort.
Efter rättegången gick vi och åt sushi och köpte chailatte innan vi åkte åt varsitt håll igen.
I onsdags skulle jag till Falun för att röntga käken och kolla hur det såg ut. I och med tandställningen och mitt överbett osv osv. Åka två timmar för att vara på lasarettet en halvtimme. Kändes ovärt. Hade mamma med som sällskap iallafall så vi åkte in i stan och åt på Wayne's och pratade.
I torsdags skulle vi äntligen se sista Hunger Games-filmen. Som jag har längtat. Vi åt lite mat på Kaffestugan innan bion. Men filmen var såååå bra. Är lite kluven över slutet dock, men det var ändå bra. 
Det har blivit väääldigt mycket chailatte och annat gott förra veckan kan jag säga. Blir lätt så den här årstiden.
I lördags fyllde Linnéa 18 år, så i fredags hade vi födelsedagsfika med familj och farmor och farfar. I lördags var det annat folk här och vi åt god mat och hade musikquiz. Dock fick jag räls på de nedre tänderna i fredags så jag har knappt kunnat äta de senaste dagarna. Lördagen var värst så jag fick kämpa i mig fajitasen. Buhu. Har varit så arg för att det har gjort så ont. 
Igår följde jag med till Mora när Evelina skulle till tandregleringen och snacka lite. Jag var även tvungen att fixa till en grej som skavt så fruktansvärt mot tungan i helgen så nu är det bra igen. Blev en chailatte innan vi for hem också såklart.
Publicerat i Livet