"I'm fifty shades of fucked up"

I skrivande stund sitter jag i Mattias rum i Örebro och har ont i huvudet. Jag kom hit igår runt lunchtid, så vi började med att äta på Kinamuren innan vi skulle gå och se Fifty Shades Of Grey. Alltså, den var SÅ bra. Mattias var väl måttligt uttråkad dock, men jag som kärat ner mig i böckerna älskade filmen. Och vetskapen om att de två restrerande filmerna kommer om jättelångtid gör mig ledsen. Vill se alla nu. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Sov rätt länge, åt frukost och började städa Mattias rum som mer eller mindre hade en ryamatta av damm över hela golvet. Sen har jag tränat lite och tänkte väl snart gå och duscha. Ikväll är det husfest här nämligen, men det blir nog lugnt om inte min huvudvärk släpper. Plus att det är ju Alla hjärtans dag imorgon så då vill jag ändå vara pigg. 
Publicerat i Livet