You're the light, you're the night, you're the color of my blood

Hallååå! Nu är jag tillbaka från mitt lilla uppehåll. Förra veckan var stressig som fan och jag var i Örebro från torsdag till söndag. Kom hem halv två på natten i söndags så var helt slut dagen efter på praktiken. Det slutade med att jag somnade halv sju på måndag kväll och sov ikapp den sömn jag missat under helgen. 
 
Jag hade iallafall kul i Örebro, har skrattat som jag aldrig skrattat förr och ätit så mycket skräpmat att jag inte ens orkat gått till gymmet än den här veckan haha. Vi har i stort sett bara festat, sovit, slöat, ätit och skrattat. 
Imorgon är praktiken slut, och jag måste bara säga att dessa fyra veckor har gå så otroligt fort. Känns som vi varit där en vecka på sin höjd. Men det ska bli skönt med lite påsklov, och förhoppningsvis kanske lite jobb. Annars ska jag bara njuta av ledigheten innan vi åker till Ungern. Är sjukt nervös faktiskt för att bo hos min utbytesstudent. När hon var här höstas så fick vi liksom inte så bra kontakt att jag känner att jag kan åka dit och vara bekväm i hennes familj en hel vecka.. Men det ska väl säkert gå bra, är nog inte bara jag som känner såhär heller.
 
Jag har förresten hämtat ut min nya mobil också, så hädanefter kommer det bättre bilder igen! Hämtade ut den i fredags och har ärligt talat inte ens startat den än för att jag inte haft tid att sätta mig och installera den osv. Tänkte ta tag i det nu dock, så vi får väl höras senare!
Publicerat i Livet