Nu står vi här hur fan gör vi nu

Idag började jag dagen med att åka på Ica för att köpa frukost. Vi handlade färskt bröd och grönsaker och gjorde en riktigt gofrukost när vi kom hem. 
Efter det så for jag på gymmet en sväng. Körde ett halvkasst ryggpass då det var så längesen jag tränade rygg, eller var på gymmet överhuvudtaget för att vara ärlig. Sen blev det duschen och för en gångs skull fixade jag mig. Har varit så tråkigt under praktikperioden då man inte får ha målade naglar, alltid måste ha uppsatt hår och har kockkläder på sig hela dagarna. Har sett fram emot vanliga kläder och att få känna sig fräsch för en gångs skull. 
Efter det kom Alex förbi en sväng och pratade innan vi for på Östäng's och köpte glass.
Blev premiärglassen för i år då de fick in kulglassen i helgen. Jag tog trippelchoklad, melon och jordgubb ifall någon undrar. Mina faves. 
 
Sedan dess har dagen varit slö. Och jag insåg att det bara är måndag. Alltså en hel vecka lov framför mig. Känns som att helgen varit hur lång som helst, och då hade lovet inte ens börjat än. Hur ska detta sluta? Att jag dör av tristess kanske. 
Publicerat i Livet