A walk in the sun

Har ni sett vädret eller?! Såhär såg det ut hela dagen igår och idag. Så pepp! Så igår tog jag och compani en promenad på femtio minuter i solskenet, riktigt skönt måste jag säga. Sedan ägnade jag resten av dagen åt att tvätta kläder och städa mitt rum, vilket var mer än välbehövligt. Förstår inte hur det kan komma så mycket hår på golvet? Är det bara jag eller? Skulle kunna tro att jag är skallig när man är i städtagen och ser hur mycket det faktiskt är haha. Well well, idag har vi jobbat i Sälen. Lika kul som vanligt... Inte alls alltså. Men det var ganska lugnt idag då stugorna inte var så skitiga. Dock tills vi kom till den sista. Det var bland det värsta jag sett. Förstår inte hur folk kan grisa så otroligt, det var brutalt. Usch. Men vad gör man inte för pengar som fattig student? 
 
Nu tänkte jag faktiskt lägga mig tror jag. Är supertrött efter den här dagen. Blev en promenad idag också efter jobbet för ett par timmar sen och sen dess gick all ork ur mig haha. Så vi får helt enkelt höras imorgon, godnatt!
Publicerat i Livet