Clothes

Hallå allihopa! Nu har jag hunnit bekanta mig med min nya mobil en stund och hade sån tur att bilderna hade sparats på minneskortet (har varit lite krångel tidigare så var osäker på om de skulle göra det eller inte), såå nu tänkte jag visa er vad jag köpte när vi var i Kista förra helgen!
Jag började med att spendera massa pengar på Make Up Store smink. Men jag kan säga att det var värt varenda krona, för jag har då aldrig provat så bra smink i hela mitt liv. Det blev en foundation, ett löspuder, ett wonderpowder och en puderpuff. 
Sen gick vi vidare till The Body Shop och köpte lite godsaker. En necessär med bodybutter, bodyscrub, showergel och en svamp med doften mango, DET LUKTAR SÅÅÅ GOTT!!! Sen blev det lite ansiktsgrejer också, en cream exfoliator (typ en ansiktsskrubb alltså), ansiktsvatten och en face mist. 
Sen spenderade vi typ en timme inne på H&M och provade klädesplagg efter klädesplagg och skor efter skor. Men jag kom ut med detta iallafall. Plus ett par skor som jag glömt ta kort på insåg jag nu. Kan visa er sen.
Sen blev det en sväng in på Gina Tricot där jag köpte ett linne och ett par höga, svarta jeans. 
Och sist men inte minst så gick vi in på Bikbok och jag köpte en tröja och två linnen. 
 
Förlåt för halvdåliga bilder.. Det var rätt mörkt i rummet när jag tog dem så fick använda blixten och det blev väl inte jätteskarpt såg jag när jag laddade in dem i datorn hehe. Well well. Nu ska jag söka lite sommarjobb tänkte jag. Så vi hörs väl senare!