Tandreglering, hallonmojito, födelsedagar och Mora

I måndags var jag i Mora hos tandregleringen. Sen gick jag, mamma och Matilda runt i Mora för att leta present till Theo som fyllde 9 år och Anna-Lotta som fyllde 20 år. Senare på kvällen hade vi kalas för Theo. 
 
I tisdags jobbade jag på hotellet från 10 till 16. När jag slutade gick jag hem till Lotta för att planera lite roligheter och provsmaka drinkar. 
Igår var jag i Mora igen för att jag och Lotta skulle handla grejer till det roliga som händer imorgon. Vi åt på Kaffestugan och tog en chailatte på Wayne's, som vanligt.
Idag var jag i Mora för tredje gången för att jag skulle skjutsa Lotta till körlektion. Åkte på Rusta för att köpa förnödenheter och gick runt på stan tills hon var klar, sen lunchade vi på Kaffestugan. När vi kom hem igen gjorde vi klart det sista tills imorgon. Ni får veta sen vad vi ska göra. 
 
Nu är jag sjukt trött så ska äta något och sen lägga mig och se en film tror jag. Hoppas ni haft en bra vecka hittills!
Publicerat i Livet