Nyårsafton

Nu är det ju äntligen nytt år. Har inte alls tyckt att tvåtusenfemton var ett bra år. Så jag hoppas detta blir bättre. Det började ju sådär kan jag säga. Vi var först hemma och åt tre rätters innan vi åkte till Mora vid tolvslaget. Sen skulle vi till Brunnsberg på fest men det var så sjukt halt så vi fick sladd in i trottoarkanten så ena däcket blev skevt. Vilket resulterade i att vi fick byta däck mitt i natten, i paljettklänningar och klackskor. Men det gick bra som tur var. Lite annorlunda sätt att börja nya året på men hade ju kunnat vara värre haha. 
 
Idag har jag städat mitt rum, vilket var så välbehövligt. Min matta har blivit någon slags samlingsplats för alla hårstrån som hamnar på golvet. Äckligt. Men nu är det borta. Imorgon ska jag till farmor & farfar och äta med pappa Jesper och Alex. Vi skulle ha hälsat på gammelfarmor idag men det blev inte så. 
 
Nu ska jag somna till en film tror jag, nattinatti.
Publicerat i Livet