Helgen i Sälen

I fredags var jag som sagt ledig (hallelujah) och tog tillfället i akt att göra något kul. Har haft abstinens efter att träffa folk när jag inte hunnit träffa någon varken innan eller efter jobbet. Sagt och gjort, jag följde med några kompisar till Sälen. Väldigt roligt faktiskt.
 
Dessa bilder togs på Ica där jag och dessa muppar spenderade en evighet med att välja vad vi skulle äta. 
Obs på att DJn förresten var svinsnygg.
Nästa dag, alltså lördag tvingade jag mig upp strax efter elva för att duscha och vakna till liv innan jobbet. (Jag vet, man ska inte festa innan jobb). Var även tvungen att sminka mig för utgång eftersom jag skulle vara chaufför till Sälen denna kväll när jag slutat. (Åh gud vad jag hatar gluggen jag har på högra sidan av framtänderna. Just nu ser tänderna värre ut än vad de gjorde innan tandställningen).
I Sälen spelade Hardcore Superstar, men eftersom vi inte hade räknat med att köa i EN HEL TIMME för att komma in på Harry's så missade jag alltihopa. Hann se två och en halv låt. And that's it. Så besviken. Men resten av kvällen var bra ändå. När vi kom tillbaks till Älvdalen så åkte vi till Mora för att äta på Donken, och vid det laget var alla så övertrötta att vi skrattade åt allt. Gick och la mig klockan sex den morgonen. Sen skulle jag upp på annat tre timmar senare zzZZzZZzZZZzZzZZzZzz. Mer om det kommer i nästa inlägg.
Publicerat i Livet