2015, I ain't gonna miss you

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

Åh herregud, where to begin? Började året i ett annat land, åkte till Ungern och bodde hos min utbytesstudent, gjorde slut med Mattias, tog studenten, var på Summerburst, började jobba på hotellet, flyttade till Örebro, blev arbetslös, varit i Åre och gått Blanktjärnsrundan. Det var några saker jag kom på nu lite snabbt. 

Vilka städer besökte du?

Stockholm, Örebro, Göteborg, Östersund och Åre

Vad var din största framgång 2015?

Jag vet faktiskt inte. Att jag tog studenten och fick jobb på hotellet kanske.

Bästa köpet?

Min alldeles egna systemkamera

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massor, men kan inte peka ut någon särskild grej.

Och ledsen?

Att det inte funkade mellan mig och Mattias. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2015?

Hey Mama - David Guetta, Nicki Minaj

Det draaar - Axel Wikner

Paradise Jokkmokk - Kitok

Lean On - Major Lazer

Waiting for love - Avicii

Sun is shining - Axwell^Ingrosso

El Perdón - Enrique Iglesias

Can't feel my face - The Weeknd

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare tror jag, tyvärr

Vad önskar du att du gjort mer?

Vågat mer

Vad önskar du att du gjort mindre?

Motsatsen till ovanstående

Blev du kär i år?

Nepp

Favoritprogram på TV?

Tittar ju verkligen aldrig på TV. Men har kollat massa på Family Guy på Netflix och det är ju kul haha

Bästa filmen?

Taken 3, Cirkeln, Fifty Shades Of Grey, Mockingjay

Bästa boken du läste i år?

Har faktiskt bara läst en enda bok i år tror jag och det är Cirkeln. Skulle läsa alla men det blev aldrig av.

Bästa matupplevelsen?

Tapasen och oxfilén vi åt på Teneriffa, finns inte mycket som slår det kan jag säga. Eller när jag och Mattias åt på Texas Longhorn och när jag upptäckte chailatte med espresso i.

Något du önskade dig och fick?

Det mesta jag skrev på min önskelista faktiskt. Bland annat kamerastativet. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?

Jobbade med att städa stugor i Sälen och fick en misslyckad morotskaka när jag kom hem. Men vad gör det?

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Massor, men vill inte tänka på det. Allt händer av en anledning, right?

Vad fick dig att må bra?

Felicia och familjen. Mattias innan det tog slut också såklart. 

Är det något du saknade år 2015 som du vill ha år 2016?

Mer jobb, mer pengar, bättre sommar och fler resor. 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Samma som alltid tror jag. Cam Gigandet och Liam Hemsworth. 

Vem saknade du?

Mattias när han bodde i Örebro. Familjen och Felicia när jag också bodde i Örebro. 

Nyårslöfte?

Lägga allt gammalt skit bakom mig och gå vidare. Komma på vad jag vill bli och ta tag i den biten i höst, men tills dess, ha så jävla kul.

Högsta önskan just nu?

Att det i förra frågan slår in. 

Publicerat i Livet