Get lost

Hallå! Nu har det varit tyst ett tag igen. Jag har firat av årets Musik & Motorfestival i helgen, kämpar på med körkortet och försöker ta vara på de allra sista dagarna av mitt allra sista sommarlov. Hej ångest över det sista.
 
Men det verkar gå mot sitt slut iallafall gällande körkortet vilket ska bli så jäkla skönt (och dyrt). Så nu är det väl bara att ladda inför sista året på gymnasiet också. Det kommer förhoppningsvis bli ett väldigt roligt år med många roliga upplevelser. Vi har ju praktiker där jag och en klasskompis tänkt att vara ena gången på ishotellet i Jukkasjärvi och andra gången utomlands. Sen ska jag vara med på ett utbyte skolan har med Ungern där man har en ungrare hos sig en vecka nu i höst och sen åker vi dit i en vecka i vår. Sen har vi ju UF där man ska göra ett eget företag osv. Sen kommer ju studenten så småningom också så det känns som att det kommer gå fort det här. Då slipper även året utan Mattias kännas så långt när han flyttar till Örebro och börjar högskola. 
 
Är faktiskt rätt taggad på det här året om jag ska vara ärlig, och på måndag gäller det. Jag kommer förresten flytta tillbaka till pappa igen när Mattias flyttar. Lite blandade känslor över att flytta hem igen när jag redan flyttat hemifrån en gång, men men. Ska bli skönt att ha lite fritid efter skolan och ha tid till att umgås med kompisar faktiskt och inte slösa bort all tid på att sitta på en buss halva dagarna. 
 
En till sak som jag är så taggad på är hösteeen! Det känns att den är på gång, det börjar bli mycket kallare nu. Längtarlängtar. Äntligen kunna ha kläder och smink igen. Har känts lite onödigt under sommaren när det ändå är så varmt. Har varit ofixad alla dagar utom kanske fem stycken på hela lovet. Tänk er halsdukar och te och skinnjacka och mörka naglar och åh. <3
 
Publicerat i Livet
#1 / / Anonym:

är det din riktiga pappa?

Svar: Nope
Amanda Johansson