Fredag

Idag har vi, som vanligt, blandat drinkar igen. Denna gång med tequila som spritbas.
Vi gjorde en Margarita (igen). Första gången hade Sofia och Samantha med den i en redovisning där de visade hur den blandades.
Sen gjorde vi en Frozen Margarita. Man kunde ha lite olika frukter/bär i och vi hade jordgubbar, därav den röda färgen. Ser dock mer ut som en Strawberry Daiquiri tycker jag..
Sen blandades en Tequila Sunrise. Precis samma som San Fransisco bara att det är tequila istället för vodka i.
Freddy Fudpucker. Samma sak som Harvey Wallbanger men med tequila istället för vodka där också. Och jag kan ju säga att jag föredrar dessa drinkar med vodka istället då jag inte tycker om tequila överhuvudtaget.
 
Efter skolan så åkte jag och Linnéa till Mora för att köpa lite mer julklappar. Och innan vi åkte hem så tog vi en fika på Wayne's. Väldigt smaskigt!
Chailatte och cheesecake. 
 
Tidigare ikväll har jag varit "barnvakt" till de små. Har egentlien inte behövt göra så mycket då de suttit i soffan med godis och en film, men iallafall. Jag och Olivia kikade på Idol genom min dator under tiden de andra la beslag på tvn, men i pausen innan resultatet så somnade Oliv på köksstolarna haha..
Söti
Och de andra hade somnat i soffan alla tre. 
 
Såå, nu har jag sett resultatet och eftersom jag hejade på Elin eller Erik av de som var kvar så känns det ju bra att Elin gick vidare iallafall. Så nu ska jag väl snart lägga mig eller något. Är ganska uttråkad faktiskt.
 
Så vi säger väl godnatt och så hörs vi väl kanske imorgon!
Publicerat i Livet