En lista

Vem är din bästa vän? Felicia och Anna-Lotta.

Vad har du för skostorlek? Prick 39!

Brukar du skratta för dig själv? Ja om jag tänker på något roligt kan jag skratta för mig själv.

Vilket är ditt favoritnummer? 8 har varit mitt favoritnummer ända sen jag gick i tvåan.

Vad var det senaste du åt? En rostad macka och varm choklad med grädde.

Hur är vädret just nu? Jävligt kallt. Det var soligt idag men nu börjar det bli mörkt igen.

Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Anna-Lotta

Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Leendet tror jag.

Tv eller dator? Dator alla gånger.

Har du några syskon? Japp, nio stycken.

Använder du kontaktlinser? Nix, hade velat göra det för att slippa glasögon men mina ögon gillar inte linser tyvärr.

Favorithögtid? Halloween, lätt. Men även tiden innan julafton.

Favoritmånad? Maj, för att det brukar vara så varmt då.

Vilken var den senaste filmen du såg? The age of Adeline, sååå fin film. Rekommenderar verkligen!

Favoritdag på året? Oj vad svårt.. min födelsedag känns tråkig att säga för det är inte alltid så himla kul, men 1 maj kanske? För då är sommaren på gång.

Har du tatueringar? Nej, I wish though. Ska nog göra en inom en snar framtid.

Vad lyssnar du på just nu? Isac som slickar på sin pizza hahaha.

Piercingar? I öronen och i naveln.

Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga och saltade.

Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Tyvärr inte, not anymore.

Har du älskat någon? Såklart jag har.

Är du fortfarande vän med folk från skolan? Jaaa några, men de jag umgås med är Anna-Lotta sen lågstadiet och Felicia sen gymnasiet. 

Gillar du att flyga med flygplan? Gillar inte vetskapen om att jag befinner mig i luften ifall något skulle hända, men har inget emot det annars.

Höger eller vänsterhänt? Högeeeeer. Fast jag är ändå pro på måla naglarna med vänster.

Hur många kuddar sover du med? Tre, fast använder egentligen bara en av dem haha.

 
Publicerat i Livet