Lazy Days

Hej på er!
Nu har jag precis lagt mig i sängen efter ännu en seg dag. Jag och Mattias har verkligen en katastrofal dygnsrytm. Vi är vakna till ungefär klockan två varje natt, vaknar inte förrän ett dagen efter och lämnar inte sängen och äter frukost förrän klockan tre. Så har våra dagar sett ut hela veckan i stort sett. Vi åt middag för drygt en timme sen haha. Måste styra upp det här alltså. 
 
Igår var vi dock lite produktiva iallafall. Även om vi inte vaknade tidigare än vanligt så åkte jag, Mattias och hans kompis in en sväng till stan för att gå på Gymgrossisten och köpa lite grejer. Blev ett par träningshandskar åt mig. Sen åkte vi till Marieberg för att gå på Elgiganten och IKEA. Jag ääälskar IKEA. Vill ha ungefär allt. Där skulle vi köpa nya örngott, ett draperi vi kan ha runt sängen (vi har en form av loftsäng så det kommer bli som en koja hihi) och jag skulle ha en ny kudde. Håller på att inviga den just nu förövrigt och jag älskar den redan. Får väl se hur den är inatt att sova på men den verkar bra. 
 
Efter IKEA-besöket åkte vi hem, bytte till träningskläder och drog till gymmet. Jag körde ett armpass och idag har jag sådan jäkla träningsvärk så har inte ens velat röra mig. Har även träningsvärk från i tisdags då jag körde ben och rumpa så vill inte ens sätta mig ner haha.
 
Eftersom jag är så otroligt dålig på att ta bilder pga att jag ändå inte gör någonting på dagarna så kan jag tipsa er om en av mina favoritfrukostar jag ätit ganska mycket sen jag kom till Örebro.
Bananpannkakor! Ingen nyhet direkt och de flesta har säkert ätit det någongång. Jag gör iallafall mina på två ägg och en mosad banan. Sen steker jag i kokosolja eller smör, beroende på vad jag har hemma. Favorittillbehören är blåbär och en klick kvarg. Yummie! Längtar redan till frukost nu...
Publicerat i Livet