Födelsedagsmiddag

I fredags när Mattias kom tillbaks från universitet så åkte vi in till stan för att teckna gymkort åt mig. Tanken var att vi skulle fixa det på ett närmare gym men det var obemannat just då. Samma gym dock så det spelade ingen roll att det blev inne i stan.
Riktigt skönt att komma igång igen måste jag säga, även om jag inte tränade något speciellt utan bara testade på allting i stort sett.
 
När vi var klara åkte vi hem igen och duschade och fixade till oss lite för att gå ut och äta. 
Det blev Texas Longhorn. Jag har bara ätit där en gång tidigare, fast i Stockholm på Kungshallen, och då tyckte jag inte att det var särskilt gott faktiskt. Men nu. Alltså det var på riktigt det godaste jag ätit på väldigt länge. Deras nachos var otroligt goda med alla dipper. Kan verkligen rekommendera er att äta där om ni inte redan gjort det. Jag åt Texas Chili med vetetortillas och Mattias åt BBQ Ribs med pommes.
Publicerat i Livet