Back in town

Hallå!
Nu är jag tillbaka i Örebro. Jag gick upp 05:50 imorse för att sedan åka med tåget 06:27 från Mora, vilket var jobbigt. Var framme hos Mattias ca 11:45, alltså tog det cirkus fem timmar att åka. Väldigt lång tid. Jag hade även huvudvärk kvar från igår kväll vilket var ganska onice. Men lyckade somna någon timme på första tåget och den försvann tack och lov. 
 
Jag insåg precis att jag glömde fråga pappa om jag fick ta med den externa hårddisken med alla bilder från min skoldator där jag hade i stort sett ALLT. Det var ju ganska typiskt eftersom jag skulle visa bilder från bal och student hade jag tänkt nu när Mattias ändå är på universitet. Men, det går ju inte. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. 
 
Jag sitter iallafall och äter upp det som var kvar av min frukost jag hade med mig. Vaniljkvarg och en tredjedels macka som jag tror mamma smetade ett kilo smör på haha. Mattias är inte tillbaka här förrän efter klockan tre någongång igen så tills dess vet jag inte vad jag ska göra. Vi ska iallafall gå och gymma sen. Jag har saknat det SÅ mycket ska ni veta. Har inte tränat alls sen innan vi for till Ungern tror jag. Vilket var i april. Men man hade inte så mycket lust när allt som hade med studenten att göra kom omkring. Men nu ska jag börja igen.
 
Sådär. Tre stycken ointressant text. Varsågoda. Snart kommer ett roligare inlägg.
 
Publicerat i Livet
#1 / / Linnéa:

Pssssst, några bal & studentbilder finns på min blogg :))))

Svar: Just ja hehe, och på facebook ju!
Amanda Johansson