Tandreglering och kvalitetstid

Hej på er!
Idag har jag varit i Mora på tandregleringen och efter det hos mamma för lite catch-up time med henne och Alex. Felicia blev kvar inatt också så vi låg och pratade till klockan fyra inatt. Gick något trögt att gå upp imorse kan jag säga. Men åh vad kul det har varit att träffa henne igen och bara flamsa och skratta tills tårarna sprutar. Har varit snålt med det på sistone.
 
Igår så åkte jag och Felicia upp till skolan och hälsade på en av fritidsledarna och fick lite tillbaka-längtan. Jag saknar verkligen skolan och att träffa kompisar varje dag... Efteråt åkte vi och Linnéa och Amanda Hjort till Morins och fikade och pratade innan vi åkte till Roma för att äta pizza. Mysdag!
(Fail att jag syns i spegeln)
Färgade även mitt hår igår, så nu är det mörkt och fräscht igen!
Publicerat i Livet