Vad hände med våren?

Det här möttes man av imorse när man klev utanför dörren. Vad hände med våren?! Blir så deprimerad. Och när jag var påväg hem så öste snön ner. Blöta snöflingor, eller så var det snöblandat regn. Jag vet inte. Usch.
Jag blev iallafall hemskickad från praktiken redan halv två idag när jag egentligen brukar sluta strax innan fyra. Väldigt skönt måste jag säga. Hinner få liiite ledigt den här helgen iallafall. Imorgon ska jag nämligen jobba i Grönklitt mellan 11 och 22. Skulle egentligen ha praktik imorgon kväll på deras amerikanska buffé, men att jobba för pengar vägde lite högre faktiskt. Sen blir det väl som vanligt städ i Sälen på söndag. Så inte mycket ledigt här inte. Kommer dock löna sig i slutändan ändå så det är värt det.
 
Nu ska jag nog slänga in en tvätt och dra mig upp till gymmet, vi hörs senare!
Publicerat i Livet