Work

Förra veckan jobbade jag alla dagar utom fredag och söndag. Alla dagar utom en jobbade jag kvällspass också, vilket jag egentligen inte gillar för att det känns som man bara går och väntar på att börja jobba. Blir liksom inget annat gjort sådana dagar. 
Men en positiv sak är att det oftast är lite roligare arbetsuppgifter på kvällarna. Jobbar jag på dagen är det ju alltid lunch, och det är inte så himla utvecklande eftersom det är samma sak om och om igen i stort sett. Men i onsdags så var det två gäng som hade konferens och ena skulle äta två rätters och de andra skulle ha planka. Så det var kul att få göra lite à la carte-mat. 
I torsdags var det julbord igen, och än är det inte klart. Jag tog en selfie med julegrisen som förövrigt är svinäcklig (hehe) och kristyren bara rinner av för att den "svettas" hela tiden. Usch. 
Publicerat i Livet