So tell my friends that I'll be over here

Hej kompisar!
Förra veckan var jag i Borlänge med Felicia för lite julshopping. Hittade allt jag skulle ha vilket var väldigt skönt, så nu är det överstökat.
I lördags var jag och Linnéa hos Lotta och fikade en sväng. Sen åkte jag, Minde och Lotta till Sälen för att gå på Högis. Jag var chaufför och de andra två var nyktra, och vi hade svinkul! (Nu lät det som att man inte kan ha kul utan alkohol, men det var inte så jag menade). Millencolin spelade men vi tittade inte på dem, vi bara dansade och dansade. Så lyckad kväll!
Igår jobbade jag på hotellets sista julbord, skönt att det är över. Idag har jag varit ledig och tanken var att jag skulle städa i mitt rum och byta sängkläder och sådant tråkigt. Men istället har jag sminkat mig, tagit bilder, suttit vid datorn och druckit chailatte. Mycket roligare.
Här är två bilder på mig och Olivia från i helgen. Hon och Lovisa har börjat komma in i mitt rum och lägga sig bredvid mig i sängen som två plåster på varsin sida och dryga sig. Det brukar sluta i fula bilder och videos på snap haha.
Publicerat i Livet
#1 / / Anonym:

man kan inte se din text än vad du skrive