Mobilskal

Som jag skrev i det tidigare inlägget så köpte jag även mobilskal på Black Friday-rean. Jag köpte tre skal och ett härdat-glas-skärmskydd. Alltihop från Fyndiq.se. 
Först ut är ett vitt, mjukt plastskal med svart text som det står Coffee på. Detta använder jag för tillfället.
Sen blev det ett skal som enligt Matilda såg ut som en tapet från The Sims. Fint ändå tycker jag. Det här är ett hårt plastskal.
Och sist ut är ett plånboksfodral, som egentligen var det enda jag tänkte beställa från början. Mitt jag hade innan hade blivit väääldigt slitet och trasigt på sina ställen, så det var dags för ett nytt. Det som skiljde detta från det förra (funktionsmässigt) är att det inte är något fack "under" kortfacken där man kan lägga mynt eller sedlar, och att man inte kan vika upp mobilen så att den står upp ifall man vill titta på filmer eller youtubeklipp etc. Men annars är jag väl nöjd, blev ett enkelt denna gång i ljusrosa färg. 
Publicerat i Livet