Första december

För en vecka sedan var det första december. Den dagen hade jag lovat att köra Linnéa till Mora för hon hade uppkörning. Dock försov jag mig så hon kommer och väcker mig i samma sekund som pappa står och ropar i dörren att han kommit med bilen. Suck.
Eftersom jag inte hann mer än att klä på mig och sätta mig i bilen så åt jag uppenbarligen ingen frukost, så jag lämnade av Linnéa och åkte hem igen direkt och gjorde chailatte. Skulle börja jobba halv två också så gjorde mig i ordning efter det.
Strax efter klockan ett kommer Linnéa hem igen och HADE KLARAT KÖRKORTET!! Wihoo! Så jag fick premiäråket när hon skjutsade mig till hotellet. 
Vi hade det första julbordet på jobbet, och dum som man är så smakar man ju på ALLT trots att man egentligen vet vad man gillar och inte. Så efter en halv tallrik var jag redan less på julmat.
Publicerat i Livet