Nu är det nära

Hej på er!
Igår var en väldigt låååång dag med mycket att göra. Gick upp tjugo över sex för att åka till Mora och tandregleringen till halv åtta. När det var klart åkte jag hem och åt frukost i min ensamhet då alla andra fortfarande sov. Evelina hade dock blivit magsjuk på natten och sprang mellan toan och tv-rummet tusen gånger, stackarn... Efter att jag suttit och slösurfat lite på datorn gick jag och la mig en stund igen. Hann väl sova en kvart innan pappa Jesper ringde och väckte mig och ville ha tillbaks bilen. Så det var bara att kliva upp och åka iväg med den. Sen blev det en tur till Ica för att köpa cola, resorb och smörgåsrån till Evelina innan jag och Lovisa bestämde oss för att åka till Mora igen. Var tvungen att hitta fler presenter till min värdfamilj i Ungern. Sen åkte vi hem, gjorde mat och chillade resten av kvällen.
Idag har dagen bestått av att köpa de sista presenterna till värdfamiljen, tvätta och försöka packa. Tvättade iallafall klart allting jag ska ha med mig och har packat ungefär hälften. Imorgon väntar som vanligt jobb i Sälen, sen måste jag packa klart allt då vi åker från Älvdalen klockan fyra måndag morgon... det är fan inte långt kvar nu. Är lite nervös nu igen faktiskt. 
Hur som helst så har jag ingen aning om hur jag kommer ha det med internet där borta så vi får se hur bloggandet blir. Har inte ens tidsinställt något inlägg så antingen blir det helt tomt i en vecka eller så slänger jag in något inlägg här och där. Kommer om inte annat hem måndag kväll den tjugonde så då är jag väl tillbaks på tisdagen! Ha det så bra så länge!
Publicerat i Livet