Pilots

Hallå mitt i natten!
Idag har jag haft fullt upp (för ovanlighetens skull). Började med att gå upp vid nio. Åt frukost, gjorde mig iordning, gick till Ica, gick hem igen (i spöregn och ballerinaskor förövrigt), lämnade grejerna jag köpt, sprang till bussen, åkte in till stan, försökte söka jobb (vilket gick sådär), åkte hem igen, upptäckte att jag fått mina nya glasögon (yaaay!), lagade mat med Mattias, åt, såg ett avsnitt Family Guy, duschade, fixade mig, åkte till O'Learys för att titta på fotboll och träffa Julia, åkte hem, åt två mackor, såg några avsnitt Family Guy (hade sämst natthumor), tvättade bort sminket, borstade tändena OCH NU ÄR JAG ÄNTLIGEN I SÄNGEN IGEN. Puh. Har ont i benen av att ha gått runt i stan med ballerinaskor hela dagen och smått huvudvärk av de nya glasögonen, men annars så är det bra. Kändes skönt att bryta av det sega mönstret dagarna rullat på i de senaste veckorna.
 
Imorgon ska jag försöka gå upp i tid, springa in med ett CV på ett ställe, följa Mattias och hämta ett kylskåp, kanske åka på ÖoB, kanske gymma, TVÄTTA och kaaanske gå på H&M-event. Väldigt många kansken, men förhoppningsvis blir allt av för sen åker jag mot Dalarna igen på torsdag då Lovisa fyller år. Blir inte borta mer än ett par dagar dock, men kul ändå. 
 
Nej hörrni nu är det nog läggdags för längesen. Vi hörs imorgon, godnatt!
Publicerat i Livet