Några dagar hemma

I torsdags åkte ju jag hem till Älvdalen i några dagar. Bland annat för att fira Lovisas födelsedag, men också för att fixa lite grejer. Men det lyxigaste med att komma hem är nog att äta så god mat haha. Nu åt jag förvisso omelett båda gångerna till frukost (vilket jag gör här också) men annars så fanns det ju chips och choklad i mängder i och med att det var helg. Plus tårta från kalaset. Det är vardagslyx.
 
Annars så ägnade jag en halv dag åt att sy draperi till min och Mattias säng, göra några ärenden på byn och bara umgås med la familia. Fick dock allergichock på köpet då vi var hundvakt åt Matildas och Johans hund. Men han är så rolig/knäpp/söt så det gör inget. Köpte förresten en systemkamera också! Har inte hunnit kika på den så mycket än men tänkte försöka göra det imorgon. Är en Nikon d3200 iallafall, lika som Linnéa har. 
Publicerat i Livet