Mina julklappar

Nu tänkte jag visa er vad jag fick i julklapp!
En målarbok och färgpennor fick jag av mamma.
Chaipulver av Matilda och te av mamma.
En 38 mm locktång av Felicia. Har velat ha en sådan jättelänge, har dock inte hunnit prova än. Det blir imorgon!
Ett kamerastativ av pappa, sååå nice!
Fleecepyjamasbyxor av mamma, och ett vitt linne som jag hade hunnit skita ner innan jag skulle ta kort på allt.
En mugg med sugrör av Lovisa.
En roséguldfärgad lampskärm-isch fick jag av Linnéa. Ni anar inte hur länge jag velat ha en sånhär. Ska ha en stor glödlampa i sen, kommer bli så fint.
Rött läppstift av mamma.
Fiiiina vantar av biologiska farmor plus pengar av henne och farfar.
 
Sen fick jag pengar av farmor och farfar i Väsa, gammelfarmor Inga och pappa Jesper. Väldigt nöjd måste jag säga att jag är. 
Publicerat i Livet