Matte Black

Den här dagen har varit riktigt seg och deprimerande. Vi hade nationella prov i engelska idag som förmodligen gick åt helvete. Fattade ingenting.
Men som tur var så gjorde bagerieleverna munkar som de delade med sig av. Det var kärlek. Efter skolan drog jag och Matilda på gymmet i en timme. Jag kom av mig i träningen på lovet och sen blev jag sjuk så det var så skönt att komma iväg och få svettas lite igen. 
Sen har jag nyss målat naglarna. Mina naglar är så fula så lika bra att måla över dem. Denna gång blev det mattsvart och glitter på ringfingernaglarna. Jag kan verkligen tipsa om H&M's egna matta topplack, det är hur bra som helst! Det är det jag använt här över ett vanligt svart.
Nu sitter jag och försöker göra klart den där uppgiften jag skulle göra igår men inte hade papperet till. Får väl se hur det går.