Det handlar om dig

Nu är det bara en vecka kvar av praktiken! Helt sjukt vad fort det har gått ändå. Men jag längtar till skolan faktiskt. Så man kan börja ha vanliga kläder på dagarna. Känns som om jag inte har annat än kockkläderna eller jeans och skjorta. Börjar bli lite tjatigt nu..
Fick hem ett paket idag förresten! Boken Det handlar om dig av Sandra Beijer. Signerad dessutom! Blev så glad, vill bara börja läsa nununu. Läser någon av er hennes blogg förresten? Niotillfem? Om inte så vill jag säga till er att det är den bästa bloggen jag vet. Hon skriver så bra. Därav att jag köpte boken. Ska bli spännande att läsa!
Nu ska jag gå och göra mig klar för att sova tror jag. Är jättetrött. Dock så lär det inte bli så lätt att sova när det är så ljust ute fortfarande... Vi får väl se hur det går. Godnatt!
Publicerat i Livet