Mercredi

Idag har jag varit i Mora med Alex och pappa Jesper och fixat ett nytt pass, handlat lite och ätit sushi. Mycket bra dag!
Här är jag i väntan på bussen. Det blåste massor men jag trotsade vädret med långklänning och jeansjacka. 
Efter att vi varit på polisstationen och fixat passen så satte vi oss på Kaffestugan för lite kaffe. Dock valde jag en chailatte istället.
Efter ett par timmars shopping gick vi till My Sushi för lunch. Bästaaaa <3
När jag kom hem så ville Sofia att vi skulle baka något. Så vi försökte oss på en chokladmoussetårta. Den blev väldigt god men inte alls som den såg ut på bilden i receptet. Vi festade till det med lite ljus också, bara för sakens skull. 
Här är ett av dagens köp förresten. Det luktar såååå gott. Vill typ slicka bort det från läpparna för att det luktar så gott, fast det smakar inget så det är egentligen onödigt. 
 
Inatt så sover inte Mattias hemma så jag tänkte slå på en film snart och krypa ner i sängen själv. Har lite beslutsångest över vilken film jag ska se dock.. Men det lutar åt Frozen eftersom jag verkar vara den enda som inte sett den än haha.
Publicerat i Livet