Lazy Days

Hejhej!
I torsdags åkte jag till Älvdalen en sväng för att leka med Minde. Hade inte träffats på hur länge som helst så det var kul! 
Jag började dagen med toast och o'boy...
...sen var jag good to go! Alla kläder är nya och köpta på H&M. 
I fredags åkte jag till Mora för att vara med Minde igen. Vi kikade i affärer (jag köpte en superfin klänning bland annat), drack latte i solen och fikade macarons och smörgåstårta. Jättehärlig dag!
Jag passade på att inviga min andra nya långklänning!
 
På kvällen så var jag och Mattias hemma själva ett tag så vi kollade på världens konstigaste film som gick på TV... Minns inte vad den hette dock men den var väldigt speciell haha. Sen såg vi halva The Change Up och 127 timmar innan vi somnade.
Idag har jag inte gjort mer än gått upp och ätit frukost i stort sett. Det blev amerikanska pannkakor med kanel- och sockerstekta äpplen och sirap. Huuuuur gott som helst. Nu ska jag planera lite inför kommande vecka då det är Valboooorg och jag ska vara i Älvdalen hela veckan förmodligen. Så vi hörs väl sen! Puss