Frågor som ofta dyker upp

Hur bor du nu? Hur gamla är dina syskon? Vem bor med din mamma och vem med din pappa? Vad heter dina syskon? Bor inte ni kvar i Älvdalen?


Här är några frågor som jag ofta får som jag tänkte reda ut nu. 

 

Jag har flyttat till Orsa till Mattias och hans familj. Jag valde att göra det för att jag ville vara med honom mer än bara på helgerna, vilket det skulle ha blivit annars eftersom han tog studenten i våras och flyttade hem. 

 

Alla barnen bor hos pappa numera, som bor kvar i det stora gula huset vi flyttade till vintern 2010. (Ni som följt min tidigare blogg vet vad jag pratar om). Mamma har en lägenhet i Mora men har hittat en ny kille och bor mestadels i Djurmo just nu. Hon brukar ha barnen ungefär varannan helg och på loven. 

 

Mina syskon heter Alexander (Alex) och han är 19 år. Han bor förresten hos våran biologiska pappa som heter Jesper (ni som hängt med ett tag vet även att Jörgen inte är biologisk pappa till mig och Alex). Sen har vi Linnéa som är 16, Matilda som är 14, Lovisa är 12, Evelina 9, Olivia 8, Theodor 6 och Isac & Noel 5. 

 

Hoppas ni fått lite klarhet i hur det ligger till just nu. Ha en fortsatt bra kväll. :)

Publicerat i Livet