Gårdagen

Det blev inte att jag tog kort på det jag köpte igår ändå, för vi blev längre på stranden än jag trodde, och sen blev det för mörkt för att det skulle bli bra bilder, så nu kommer bilder från hela dagen istället!
Efter att jag hade shoppat klart så satte jag mig och åt en glass medan jag väntade på bussen. Sen hann jag inte så mycket mer än att komma hem innan vi åkte till stranden.
Jag läste klart sista kapitlet i Väktarens förbannelse. 
Vi hade med oss pastasallad, bröd, läsk och fika som middag som vi åt också.
 
Och här är resultatet av shoppingen:
Tröja från Cubus.
Jeans och nagellack från Lager 70.
Tröja jag beställde från Lager 175 tillsammans med nya vinterkläder häromdagen som kom igår också. Orkade aldrig ta kort på vinterkläderna dock.
Smycken och hårspännen från Ur & Penn. Smyckena kostade 20kr styck och hårspännena var det 50% på. 
Sminkborttagning köpte jag på H&M och Lindex.
Vet inte vad dessa kallas, men ni förstår nog deras syfte haha. 2 för 10kr på Dollarstore.
Foundation och läppstiftpenna(?) från H&M och läppstift från Åhléns. Läppstiften luktade förövrigt jättegott och den rosa förvånade mig positivt med att vara så pigmenterat. Vill köpa de andra färgerna också nu!
Och sist, men inte minst så köpte jag de här fiiiiina skorna på Skohuset. De kommer invigas nästa helg under Musik & Motorfestivalen!