Four days

Har tänkt i flera dagar nu att jag ska ta tag i bloggandet och berätta om Musik & Motorfestivalen, meeen jag har inte kommit till skott än. 
 
Sen har jag börjat få lite smått ångest över att det bara är fyra dagar kvar tills skolan börjar igen.. Jag har längtat till det hela sommaren, men nu när det är så kort tid kvar vet jag inte riktigt vad jag tycker. Sen har jag ju flyttat till Orsa nu och kommer få pendla varje dag.. Det kommer bli jobbigt. Men förhoppningsvis blir det väl också bra när man väl kommit in i det.
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer. Men så fort jag tagit mig i kragen och hämtat sladden så jag kan ladda in bilder på datorn så återkommer jag. Men tills dess får ni ha det så bra!
 
Bild från min instagram. Där heter jag ttoveamanda.
Publicerat i Livet
#1 / / Julia:

Hej, vadå bor du och mattias ihop nu eller bor du hos din mamma?

Svar: Jag bor med Mattias hemma hos han och hans familj :)
Amanda Johansson

#2 / / ff:

flyttar du själv till orsa? kmr du inte överens med din papap?

Svar: Ja jag har flyttat själv men bor med Mattias familj. Jo jag kommer överens med pappa men det här känns bäst för mig.
Amanda Johansson

#3 / / ♥Julia Abrahamsson♥:

Fin blogg! Allt bra? :)

#4 / / Sara:

Har följt annorlunda familj, undrar är Tina och Jörgen skilda? Hur bor ni nu? Hur gamla är dina syskon nu.

Svar: Japp det är dom sen ett och ett halvt år tillbaka..Mamma har en lägenhet i Mora och pappa bor kvar i huset.
Alex är 19, jag 17, Linnéa snart 16, Matilda 14, Lovisa 13, Evelina 9, Olivia 8, Theo 6, Isac & Noel 5. :)
Amanda Johansson